Компанията Mercedes-Benz представи концептуалния си модел G-Code, който представлява предвестник на бъдещия най-малък кросовър на марката. Официалната премиера на машината ще се състои на автосалона в Лос Анджелис по-късно този месец.
Mercedes-Benz G-Code е разработван едновременно от два дизайнерски центъра на марката – в Германия и в Китай. Очаква се неговата серийна версия да заеме място под Mercedes-Benz GLA в моделната гама на марката и да се конкурира с модели като Audi Q1 и BMW 1-Series Sport Cross, чието излизане на пазарите също предстои.
За подобни намерения говорят размерите на кросовъра – дължина от едва 4100 мм, което е с 317 мм по-малко от GLA. Ако трябва да се сравнява с Audi Q1, моделът на производителя от Щутгарт е със 110 мм по-къс, с 20 мм по-широк и с 10 мм по-висок от концепта Audi Crossline Coupe. Именно този автомобил се очаква да бъде в основата на бъдещото Q1.
В основата на Mercedes-Benz G-Code е хечбек с 5 врати, а дизайнът ясно показва симбиозата между китайските и немските виждания за автомобил. Почти всички елементи от него са използвани при други концептуални модели на германския производител.
Новото е, че при различните режими на пътуване на машината ще се променя цвета на решетката на радиатора. Освен това концептът G-Code е получил уникална окраска, която работи и като слънчева батерия. При това тя може да събира енергия не само от слънцето, но и от вятъра.
Друга интересна подробност е окачването „power-on-the-move", при което обратният ход на пружината изпълнява ролята на генератор на електроенергия. Освен това под багажника на кросовъра са поставени два електрически скутера, които трябва да осигурят допълнителна мобилност на пасажера в случай на задръствания.
Подробности за силовия агрегат, задвижващ Mercedes-Benz G-Code не бяха разкрити, като от компанията бяха лаконични: „Под капака е поставен най-съвременният турбо-двигател с вътрешно горене, работещ на водород“. Задната ос се задвижва от електромотор, а скоростната кутия е роботизирана с два съединителя. Машината може да се движи на 3 режима – само с предно предаване, само със задно или с 4х4.
Очакванията са серийната версия на концептуалния модел да бъде готова през 2017 г.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Mercedes-Benz показа водороден кросовър
G-Code е предвестник на най-малкия модел на марката
11:50 | 04.11.14 г. 1Снимка: Mercedes-Benz
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Кадър на деня за 5 май
-
Западните санкции задушават газовите амбиции на Русия в Арктика
-
Израел спря работата на телевизия "Ал-Джазира" в страната
-
На Великден Зеленски призова украинците да се обединят в молитвите си
-
Сравнението с другите убива радостта от живота
-
Си Дзинпин пристига в Европа в опит да предотврати търговска война
-
Русия замисля саботажи в цяла Европа, предупреждават разузнавателни служби
-
Студентите, използващи изкуствен интелект, подвеждат обществото
-
Сушата от сделки тласна кешовите наличности на Berkshire Hathaway до нов рекорд
-
Надеждите на автоконцерните се фокусират върху двупосочното зареждане на електромобили
-
Си Дзинпин пристига в Европа в опит да предотврати търговска война
-
Сравнението с другите убива радостта от живота
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Акция на седмицата: „Бианор Холдинг“ АД
-
Влошаващите се перспективи за печалбата заплашват ралито при S&P 500
-
S&P Global повиши рейтинга на Турция заради по-ортодоксалните икономически политики
-
Dow Jones прибави над 400 пункта след нарасналите надежди за понижаване на лихвите от Фед
-
Благоприятните данни тласнаха британския индекс FTSE 100 до рекорден връх
-
Dow Jones прибавя над 300 пункта след по-слабите от очакванията данни за трудовия пазар в САЩ*
преди 9 години "Mercedes-Benz G-Code е разработван едновременно от два дизайнерски центъра на марката в Германия и в Китай.".................Струва ми се, че "дизайнерите" не са се потили, кой знае колко ;))http://betterparts.org/gallery/lamborghini-urus-07.html отговор Сигнализирай за неуместен коментар